czwartek, 15 marca 2012

10. Tęcza

Niedoceniana mała forma nie odpuszcza mi i co jakiś czas przypomina o sobie.
Tym razem jako bardzo praktyczne tęczowe skarpetki .
Jak skończyłam to się zorientowałam , że paski mi się "przesunęły" , trudno będę chodzić w takich i udawać ,że efekt jest zamierzony. Wzór trochę nieczytelny w tej wielobarwnej włóczce, ale skarpetki bardzo mi się spodobały i może zrobię jeszcze jedne jednobarwne.
wzór: baudelaire
Tutaj jest tłumaczenie
włóczka: Regia Stretch Color
druty : 3

2 komentarze:

  1. Przy takim szaleństwie kolorystycznym, to się przesunięciem pasków nie przejmuj. A jak Cię denerwuje, to biegaj w nich przynajmniej po domu, bo są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie cieszy mnie samo posiadanie tych skarpetek, siadam i zakładam raz jedną a raz drugą (żeby nie widzieć tego przesunięcia) i pasę oczy kolorami.
      Mam jeszcze włóczkę, jakby co mogę dorobić jeszcze parę z takim samym przesunięciem.

      Usuń